Service till befintliga kunder
Vi finns här för dig som är anställd vid en myndighet som är kund hos oss. Oavsett om du undrar över din lönespecifikation, dina semesterdagar, leverantörsfakturor eller något annat som rör våra tjänsteområden är vi redo att hjälpa dig.
Så kontaktar du oss
Portalen är öppen 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan, vilket ger dig möjlighet att när som helst söka svar på dina frågor genom självservice eller att skicka in ett ärende till oss på Statens servicecenter.
Vi arbetar hela tiden för att förenkla för dig i våra kontakter, ge dig ett professionellt bemötande och svar inom överenskommen tid.
Besök Portalen för statsanställda
Du kan också ringa oss på 0771-451 000.
Direktkontakt till kundansvariga
Fatima Ben Allel
fatima.benallel@statenssc.se
010-456 03 99
Karin Deborg
karin.deborg@statenssc.se
010-456 01 04
Lena Jenkins
lena.jenkins@statenssc.se
010-4560405
Maria Lennström Petersson
maria.lennstrom-petersson@statenssc.se
010-456 02 93
Nina Nordström
Nina.Nordstrom@statenssc.se
010-456 07 18
Ulla-Britt Nyberg
Ulla-Britt.Nyberg@statenssc.se
010-456 01 48